**welcome to blog reza-omidi**

**welcome to blog reza-omidi**
وبلاگ سرگرمي تفريحي موسيقي و هرچي تو بخواي... 
Blog Previous
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زیر باران باید رفت و آدرس reza-omidi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

اس ام اس و جملات تیکه دار جدید

اس ام اس و جملات تیکه دار جدید - www.SMSFA.org

 

همبازی هایمان را تا وقتی دوست داریم که خوب می بازند !!


حالم خوبه . . .
ولی گذشته ام درد می کنه . . .

 

 

من گفتم خاکی ام . . .
ولی نباید آسفالتم کنی که . . .

 


 

این روزها همه میرن ! اگر کسی اومد تعجب کنین ! مشکوک میزنه !

 


گاهی حتی جرات نمی کنم پشت سرم رو نگاه کنم که ببینم جام خالیه یا نه !؟

 


دیگر قاصدک ها به دست ما نمیرسند !
چون شرم دارند
پیغام چند نفر را به یک مقصد ببرند !

 


از یه جایی به بعد آدم دیگه دوست نداره همه چی درست بشه !
دوست داره همه چی تموم بشه . . .

 


بسیار تماشایی و آراسته ای / از رونق ماه آسمان کاسته ای
انگار نه انگار که مارا دیدی / از روی کدام دنده برخاسته ای

 

 

یادم نرود که :
من تنها هستم ، اما تنها من نیستم . . .

 

در زندگیم به هیچکس خیانت نکردم جز خودم !
وفای به تو خیانت به خودم بود !

 

 

خودت باش !
همه ی نقش ها قبلا گرفته شدند . . .

 

 

من که به هیچ دردی نمیخورم . . .

.

.

.

این دردها هستند که چپ و راست به من میخورند !


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 11 آذر 1390برچسب:, ] [ 21:5 ] [ رضا امیدی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

به وبلاگ من خوش آمدید
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 6139
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1




فروش بک لینکطراحی سایت